Cooky Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Jeg har nesten aldri noe synlig hår under armene/i armhulene, av den grunn at jeg barberer hele kroppen (utenom lår, bein og hode) alt ifra noen ganger i uken til noen ganger i måneden. Jeg har med andre ord nesten aldri noe synlig hår i armhulene, og derfor spør jeg: - Er det nødvendig for meg å bruke deodorant? - Er det en spesiell type jeg heller burde bruke? - Jeg vil egentlig ikke at det skal lukte noe annet i armhulene enn det jeg tilfører av lukt selv (f.eks parfyme), noe det gjør, når man bruker deodorant. TIps? Råd? Det kan nevnes at jeg er en ganske rolig person, gjør aldri hard aktivitet, svetter aldri, og om jeg noen gang hadde trenet (f,eks tatt noen armhevinger) ville jeg gått i dusjen i 1 time om jeg hadde vært svett av det, eller ikke. Endret 13. februar 2013 av Cooky
AvidGamer Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Ja du bør bruke deo, er ikke hår eller svette som gjør at du lukter men bakterier i kroppen/huden som brytes ned til syrer. Svette lukter faktisk ikke. Det fins parfymefritt deo, kjøp det... Endret 13. februar 2013 av AvidGamer 1
Cooky Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Skrevet 13. februar 2013 Ja du bør bruke deo, er ikke hår eller svette som gjør at du lukter men bakterier i kroppen/huden som brytes ned til syrer. Svette lukter faktisk ikke. Det fins parfymefritt deo, kjøp det... Så hvorfor svetter jeg lettere, og lukter mer når jeg har normalt mye hår der? Kan disse deodorantene som kvinner ofte bruker være et alternativ? Hva kalles disse?
AvidGamer Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Fordi syrene bygger/sammler seg opp på håret. Hva de kalles? Eh...deo det også tipper jeg. Som sakt, det fins til menn også. Endret 13. februar 2013 av AvidGamer
Cooky Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Skrevet 13. februar 2013 Som sakt, det fins til menn også. Så, hva er forskjellen?
AvidGamer Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Som regel størrelsen på deo flaten. Menn har jo større armhuler. Gammel er du forresten? Alder har også innvirkning på lukten du utgir.
Cooky Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Skrevet 14. februar 2013 Gammel er du forresten? Alder har også innvirkning på lukten du utgir. Noe mellom 18 og 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå