Chris.Naess Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 Hei! Jeg har søkt meg inn på Service & Samferdsel og gleder meg til det. Som dere sikkert vet er det vanlig å ha 1 dag i uken hvor man har praksis. Jeg er usikker på hvor det er best å jobbe med tanke på en fremtidig jobb og slikt, men er det noen som har noe de ønsker å fortelle om evt. anbefale? Hva/hvorfor? Jeg kan i tillegg nevne at jeg bor i Bergen, men det har ikke noe å si dersom du snakker for en bransje el. Jeg er glad i fysisk arbeid, og kunne tenkt meg noe som kan gi meg muligheter innenfor salg og service.. :-) Tusen takk for svar!
Svigermors drøm Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 Har du noen interesser? Noen av mine venner jobber i databransjen, matvarehandel, Frank mohn (lagerjobb) osv.
Chris.Naess Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Skrevet 11. februar 2013 Har du noen interesser? Noen av mine venner jobber i databransjen, matvarehandel, Frank mohn (lagerjobb) osv. Jeg er veldig glad i dagligvarebutikker da, men tror det er det å stå i kassen som frister mest. Kanskje en jobb hvor man får treffe kunder i kasse/resepsjon/lignende.. :-)
Svigermors drøm Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 Hvorfor ikke spørre om du kan få jobbe hos den lokale matvarebutikken? Hvor i Bergen bor du? Trenger ikke spesifikk plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå