Thlian Skrevet 9. februar 2013 Skrevet 9. februar 2013 Spaceworld har tilbud på Samsung Galaxy S3 med Djuice Deal til 1,- Abonnement 399,- mnd med telefon. Er dette en god telefon med et godt abonnement? Møkkalei HTC`en som flyr inn og ut av nettet hele tida og opplevd dårlig dekning mens jeg snakker i telefonen. Bruker uakseptabel lang tid på å hente seg inn igjen og.
blutut Skrevet 9. februar 2013 Skrevet 9. februar 2013 Glimrende tlf til en god pris. Du betaler bare 2401 kr for tlf ( 200 pr mnd i nedbetaling) og det er en god avtale Ellers vet du vel at denne tlf har fått toppkarakterer i alle tester.
Thlian Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Skrevet 9. februar 2013 Jupp, vurderte en stund Xperia V, men i og med at den glimrer til med jumboplasseringer på batterikapasitet er den ikke så aktuell. Eneste jeg bekymrer meg for er byggekvalitet, noe jeg syns er veldig bra HTC`en min.
blutut Skrevet 9. februar 2013 Skrevet 9. februar 2013 Jeg har ingenting å utsette på byggekvaliteten. Behandler en tlf sin med normal forsiktighet er der ingenting å bekymre seg for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå