Roger Nystad Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Hei jeg er eieren av en internasjonal multiplayer server for Minecraft Stikk gjerne innom for en prat eller for å spille. Ta gjerne med deg en venn eller to, siden det kan være utfordrende å overleve i villmarken alene! Nettsiden vår finner du på Straycraft.net Du kobler til serveren med: Play.StrayCraft.Net eller 198.27.74.70:25590 (Kopier inn i "server ip" feltet i minecraft multiplayer) For dem som har mer peiling: Straycraft er en hardcore Faction server Vi tilbyr - McMMO - Factions - Raids - Mob arena - Og mye mer Endret 24. mars 2013 av Roger Nystad
felzius Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Kanskje verdt å nevne at "spawn" har 1 reell exit, og den fungerer ikke. Får bare error når man prøver å bruke warp-skiltet. Derimot, man kommer seg videre ved å svømme oppover, noe tungvint Så langt har jeg til gode å se andre spillere på serveren. Trenger også en restart, da det lagger ganske mye med 1 spiller på.' ' edit: Møtte admin, har visst vært ett "angrep" på serveren, blir vel restart om ikke lenge. Endret 1. februar 2013 av felzius
Roger Nystad Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Skrevet 1. februar 2013 Kanskje verdt å nevne at "spawn" har 1 reell exit, og den fungerer ikke. Får bare error når man prøver å bruke warp-skiltet. Derimot, man kommer seg videre ved å svømme oppover, noe tungvint Så langt har jeg til gode å se andre spillere på serveren. Trenger også en restart, da det lagger ganske mye med 1 spiller på.' ' edit: Møtte admin, har visst vært ett "angrep" på serveren, blir vel restart om ikke lenge. Takk for at du sa ifra
Roger Nystad Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Skrevet 5. mars 2013 Trenger kanskje en bump Er veldig mye nytt siden jeg postet her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå