SyrinxGC Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Har lagt inn Netlimiter i et forsøk på å få kontroll over tilgjengelig båndbredde på egne program - og ikke minst program på en client som min maskin fungerer som server for. Alt fungerer fint når det gjelder mine egne program. Det vises også hvor mye av ADSL-linja de enkelte programmene bruker. Jeg kan imidlertid IKKE se noe som helst til alle de kbit'ene som forsvinner til den andre maskinen via Ethernet!?! Hva gjør jeg ev. feil? SyrinxGC
K.Austheim Skrevet 14. september 2003 Skrevet 14. september 2003 Tror du må velge "local zone" i tools->network configuration wizard. Programmet skiller mellom internet og lan trafikken.
SyrinxGC Skrevet 15. september 2003 Forfatter Skrevet 15. september 2003 Takk for forsøket - men det er nok ikke riktig svar. Jeg har stilt inn LAN som lokalt sone - uten at det hjelper, jeg har til og med forsøkt å gjøre det feil - dvs. sette LAN som Internet sone. Det funker ikke uansett. For meg ser det ut som om NetLimiter rett og slett ikke "ser" det lokale nettverket! Har noen fått dette til å virke? SyrinxGC
Zedd Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 har samme problemet her.. Ønsker å begrense båndbredden som går til ICS delen av servern, men den synes ikke i NetLimiter Noen som vet om noen andre programmer som kan gjøre samme nytten ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå