ryhno Skrevet 21. januar 2013 Skrevet 21. januar 2013 Hei, nå i det siste når jeg sitter å spiller League of legends så blir jeg automatisk koblet av internettet og koblet tilbake igjen etter noen sekunder. det er kun med meg det skjer.. det er ekstremt travelt å disconnecte når du spiller lol^^ noen som vet grunnen? eller vet hva jeg bør gjøre?
ryhno Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Skrevet 21. januar 2013 Har du prøvd å bruke kabel? nei, har ikke kabel heller. men er ikke så altfor interessert i kabel
- Cre8or - Skrevet 21. januar 2013 Skrevet 21. januar 2013 Er ikke dumt å prøve, så får du kanskje utelukket det.
ryhno Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Skrevet 21. januar 2013 Er ikke dumt å prøve, så får du kanskje utelukket det. ingen andre løsninger?
- Cre8or - Skrevet 21. januar 2013 Skrevet 21. januar 2013 Anbefaler deg å prøve det først, så blir det litt enklere å finne ut hva problemet er. Å koble til en kabel å se hva som skjer tar vel ikke lang tid? (husk å deaktivere det trådløse)
ryhno Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Skrevet 21. januar 2013 Anbefaler deg å prøve det først, så blir det litt enklere å finne ut hva problemet er. Å koble til en kabel å se hva som skjer tar vel ikke lang tid? (husk å deaktivere det trådløse) blir litt vansklig når jeg ikke har kabel og ikke har tilgang til å skaffe en..
- Cre8or - Skrevet 21. januar 2013 Skrevet 21. januar 2013 Biltema, clas olshon, elkjøp etc.. ? Venner, bekjente..? Det koster tilnærmet ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå