Gå til innhold

Horoskopet vårt.


Anbefalte innlegg

Det er en ting jeg har fundert litt på i det siste ang. horoskopet og astrologien.

 

Ekspertene mener at stjernetegnene passer mest og best sammen med de og de tegnene, og bla bla bla. Det er forsåvidt greit nok. Men...Så kommer da mitt spørsmål. Er det da ikke bedre for folk i et parforhold og finne ut av det på egenhånd om hva de ønsker?? Hæ?

 

For skal man begynne å gå etter horoskopet for å finne noen man passer sammen med? Det synes jeg er meget tullete og rett og slett idiotisk.

 

Selv er jeg Skytte. Og Skytten passer best sammen med: Løven, og det er ingen i Løvens tegn jeg har følelser for. Men derimot Steinbukken, der har jeg en i kikkerten som jeg er hodestups forelsket i, men så kommer den ulempen med det at Skytten og Steinbukken passer dårlig sammen :(

 

Men uansett, er man forelsket, så er man forelsket!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke peiling på hva som passer med hva, men en ting er sikkert. Horoskop er skrevet for å passe alle.

 

Bytter du ut overskriften over Skytten, og setter Vannmannen der så vil det passe uansett.

Synes synd på mennesker som bruker tusenvis av kroner i måneden på å ringe sånne horoskop-telefon.

 

Ikke bry deg om horoskop og astrologi, forelsk deg i hva du vil! :w00t:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Ikke dette trenger du ikke å tenke på for de baserer seg på planet og stjerne plaseringer ,

 

For å starte med planet plaseringer , det er kun jorda som bruker 1 år rundt sola alle de andre planetene bruker kortere eller lengre tid feks merkur kommer seg rundt sola på 88 dager mens pluto bruker ca 248 år,

 

Så for en person bare født 1 år senere enn deg på samme dato vil planetene være på forskjellige steder fra året før.

 

For å ta stjerne , siden universet ekspanderer i en økende tempo har også stjerne himmelen forandret seg siden astrologi ble oppfunnet=)

 

Så ta det med ro følg hjerte og hjernen=D!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...