Gjest Slettet-cl2qXq Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Har et merkelig problem som jeg trenger litt hjelp med. For meg virker det som om feilen ligger i Microsoft SE, men tenkte jeg kunne sjekke her før jeg ev. leter etter ny AV I Administrative hendelses loggen kommer det opp feil som gjentar seg hver gang maskin fryser. Først kommer: Microsoft-Windows-Kernel-EventTracing/Admin Økten Microsoft Security Client OOBE stoppet på grunn av følgende feil: 0xC000000D Deretter: Sikkerhet Overvåkingshendelser er forkastet av transporten. 0 Så: Program Event filter with query "SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99" could not be reactivated in namespace "//./root/CIMV2" because of error 0x80041003. Events cannot be delivered through this filter until the problem is corrected. Og til slutt, som følge av mitt trykk på reset knappen: System: Forrige avslutning av systemet klokken 19:44:09 den 15.01.2013 var uventet. Noen som kan tenke seg en fiks på dette? Er problemet MSE?
Gjest Slettet-cl2qXq Skrevet 29. januar 2013 Skrevet 29. januar 2013 Hvis noen kommer borti samme problem: Avinstallerte MSE og da forsvant problemet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå