Gå til innhold

Ersatte TV med Streaming?


Wuzhou

Anbefalte innlegg

Hei. Er det mulig å ersatte TV med streamingtjenester? ikke nødvendigvis en . F.eks kombinærere viaplay m et annet.

 

Det jeg er ute etter er å kunne se tv serier, greit med filmer også. Det må være mye, helst arkiv ettersom jeg er veldig glad i å se på tvserier. Filmer er også en bonus.

 

Jeg har ikke noe problem å bruke engelske tjenester og VPN e.l. Men det må da være kunne noenlunde billig og med tekst (CC).

 

Filmer: Viaplay, hvordan er det med det? har de begynt med nye fiilmer eller er det fortsatt "gamle"? så raskt igjennom tv-serie delen og den er ikke noe å rope hurra for.

 

Så tvserier? Hulu ser jo ut som har et stort utvalg, Men hvordan går det med å betale for tjenesten? det holder ikke bare med VPN ser jeg, noen som har tid til å forklare meg igjennom alt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er godt fornøgd med unblock-us.com for å få streamet andre land. Enkle å greie menyer og du får 1 uke gratis med bare å legge inn din epost på siden og enten laste ned app eller gjer en veldig enkel konfigurasjon av DNS. Koster rundt 30kr mnd for bruk, og vel verdt det om du har netflix og slike streaming tjenester. Kan ikkje uttale meg om Hulu, hatt Viaplay men var ikkje altfor masse der for meg. Uansett så har Netflix og par andre bedre kompatibilitet på forskjellige platformer enn Viaplay. Skal du bruke det gjennom PC/Mac , Nettbrett eller mediabokser?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg har ikke hatt TV på 5-6 år. Alltis steder å finne ting på om du bare vil. Har amerikansk netflix konto (bruker DNS via unotelly), samt amerikansk iTunes konto (brukte den mer før, til kjøp av serier for det meste). Har testet Amazon Prime, var ikke imponert.

Lenke til kommentar

Tilgjengelig media i Netflix vil variere basert på hvilket land Netflix tror du oppholder deg i. Du kan betale med norsk kort, og få det norske utvalget i Norge - og det amerikanske om du reiser til USA. Å bruke VPN - eller faktisk også mer simple DNS-baserte tjenester siden Netflix ikke validerer etter videoen har startet - er måter å gå rundt dette på og vil fungere på samme måte. Bakdelen er at du vil hente innholdet fra en amerikansk server, og min erfaring er at bitraten er langt mer varierende.

Lenke til kommentar

Jeg kastet alle tvkanaler, og begynte med streaming. Blant annet netflix. Nå har jeg endelig begynt å se på serier og filmer igjen. Det sier jo litt. Jeg synes absolutt du burde det. På tv fant jeg aldri noe å se på, og det jeg fant var gjerne langt inni. Med streaming er ikke det noe problem. Hopp inn og se som du vil, akkurat når du vil. Du får velge selv akkurat hva du kan se, når som helst. Og slippe alt krøll med tvleverandører osv. Og netflix koster bare 79,- absolutt verdt pengene. Slå til, sier nå jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...