Gå til innhold

Bruke mobilen som skanner!?


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en app utvikler som driver å utvikler en app som gjør mobilen til en portabel skanner. Slik som Turboscan eller Genius scan. Med appen kan du i utgangspunktet ta et dokument, bilde eller en tavle, og gjøre det om til et PDF dokument, eller JPG/PNG av overaskende god kvalitet. Så gir det deg muligheten for å dele det gjennom e-mail, dropbox, evernote og lignende.

 

Appen heter PowerScan, og første versjon kommer ut i slutten av februar :)

 

Jeg prøver å finne ut hvem som faktisk bruker disse appene? Og hva som er viktig for de som bruker dem?

 

Hvis du bruker en slik app fra før av, hva bruker du den til? Og hvilken situasjoner bruker du den i? Jobb, skole!?

 

 

Ps: Hvis du ikke bruker en slik app fra før av, fortell meg hva du ville brukt den til!

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker veldig ofte scanner hjemme for å lage dokumenter/noter + div i .pdf-format. Jeg har sett apper som gjør det også via mobilkameraet men bakdelen med det er at filene blir veldig store. Det hadde vært fint å kunne begrense størrelsen så filene hadde blitt mere håndterlig. En mulighet for å scanne flere dokumneter til en fil hadde også vært nyttig for meg. Lykke til:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...