Gå til innhold

Ny laptop ASAP

AT1S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Reiser veldig mye med jobben, og "gamla" gikk ad dundas her om dagen, så jeg trenger en ny lettvekter med masse kraft. Minimum 3. generasjons i5, helst i7, allover rask, god batteritid. Forslag mottas med takknemmelighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du bruke pc'n til?

Skrive dokumenter og lager power point eller redigere bilder og videoer?

Hvor mye penger har du til å bruke på pc'n?

Noe ønske til skjermstørrelse?

Skal du spile på den eller ikke?

Svar på dette så er det mye lettere å hjelpe deg :)

Skrevet

Pcen skal brukes både på jobb og privat, skrive dokumenter, og spille på lange flyreiser. Budsjett har jeg ikke, firmaet betaler. Må ha 13", den skal være lett, orker ikke drasse på et tonn. Håper det hjelper litt!

Skrevet (endret)

Når du skal spille. Er dette lette spill eller litt tyngre spill så du skulle hatt et brukbart skjermkort?

Skal se hva jeg finner av pc til deg. nå

Endret av xoura_himori
Skrevet

Den er ikke imponerende bra. Skal du spille lettere spill som fifa, diablo, COD, starcraft 2 osv. Så funker det fint på low settings. Men ikke stort mer enn det. Men er det dette du kommer til å kreve av grafikken din så er dette ikke noe problem.

Skrevet

http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10617134;fl:0

Dette er en 11" da vel og merke, håper det går bra for det var det beste jeg kunne finne i farten.

Multicom sine pc'er er noe jeg (og mange andre) har anbefalt til mange den siste tiden ettersom du får mest hardware for pengene.

Du kan bruke litt mer penger på å oppgradere mer ram, bedre processor og litt annet.

Dette er en pc jeg tror kan oppfylle kravene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...