Gå til innhold

TV-Kort, trenger litt hjelp


Izex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ett Hauppauge! wintv pci kort nicam stereo. Det funker greit det. Litt knotete innstallering, men det funker som bare det. Kan anbefales. Fåes hos komplett for 709kr. Kan være du kan dette over noe billigere på demobrukte. Det gjorde jeg og fikk mitt til 500kr tror jeg det var. Du får også samme kortet med fm radio, men da koster det ca. 200-300kr mer.

Lenke til kommentar

Ser ut som om de fleste her har et bra inntrykk av terratec, men hos meg er det hvertfall et par punkter jeg ikke er helt fornøyd med.. Kan være jeg har fått et dårlig eksemplar, men.. Irriterende ting er f.eks at fjernkontrollen henger seg opp.. dette er iikke slitasje, og var sånn fra første stund. I tillegg mde volumjusteringen, justeres ikke bare volumet på tv'en, men volumkontrollen i windows.. I tillegg har jeg problemer med at hvis jeg bruker channel up/down knappene og skifter til en kanal og kjapt tilbake, opplever jeg at den ikke vil skifte.. trykker jeg enda en gang hopper den til kanalen under/over den jeg egentlig skulle til. Må ofte starte programmet på nytt for å vise ønsket kanal.

Ellers helt ok kort :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...