konsept1 Skrevet 11. september 2003 Rapporter Del Skrevet 11. september 2003 Hei! har et asus p4b266 i det skal det være et lydkort, men får det ikke til og fungere. dessuten er det ikke noen volum kontroll nederst i gjørne av windowsen min (jeg bruker win2000). Så jeg må gå inn på Start--->Programer--->tilbehør--->Underholdning-- -->Volumkontroll, men når jeg trykker der kommer denne feil meldingen opp: Det er ingen tilgjengelige mikserenheter. Du kan innstallere mikserenheter fra veiviser innstalasjon/fjerning av maskinvare i kontroll pannel Gjeldene program avsluttes. Så hva skal jeg gjøre for og få til litt lyd? Takker for svar!!! [/url] Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 11. september 2003 Rapporter Del Skrevet 11. september 2003 Installert driver? Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 11. september 2003 Rapporter Del Skrevet 11. september 2003 obvious Lenke til kommentar
konsept1 Skrevet 12. september 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Okey men hvor finner jeg driverne til dette ? Og hva obvious ? Takker for svar Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Nå vet jeg ikke hvordan det er med hovedkortet ditt, men i 99,784561% av tilfellene så følger det med en cd/diskett med drivere på... Søstra mi kjøpte ASUS-hoverdkort med N-force chipset, og der er det bare en operasjon for å installere alle drivere fra CD-en. Da skal det nok funke. Lenke til kommentar
konsept1 Skrevet 12. september 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Ok, følgte ikke med noen cd her Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 http://www.asus.com.tw/support/download/se...wxp.zip~zaqwedc Det sitter en C-media lyd brikke på kortet. Windows XP har ikke native support for den brikka. Alt skal virke fint etter du har innstallert drivern. Følg lenken ovenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå