Fatbastard Skrevet 11. september 2003 Rapporter Del Skrevet 11. september 2003 Hei! Sikkert et latterlig spørsmål men er det mulig å bruke en switch til å koble seg på internett. Vet ikke om jeg gjorde meg forstått men håper på gode svar. På forhånd takk! Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 En vanlig switch kan ikke koble seg direkte opp mot internett. Vis du har adsl kan du dele internetten din med en switch. Lenke til kommentar
McMort Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Vis du har adsl kan du dele internetten din med en switch. Nåja, ikke nødvendigvis, det spørs på hvilken leverandør man bruker, eller mer spesifikt om man har en ruter eller ikke... NGT leverer foreksempel ruter når du har adsl fra de. Har selv bluecom, og der får jeg fem (tror jeg, noen som kan bekrefte dette?) ip-adresser, de leverer bare modem, men ettersom jeg har forstått det så er det en ruter i andre enden som sørger for de andre ip'ene... Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Stemmer det, tiscali har sånn mongo greie.. vis du skal ha tiscali og dele internetten så må du ha en router eller sette opp maskina di som router. Fordi tiscali bare gir ut ei ip adresse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå