Gå til innhold

BK: En ny begynnelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fiiiiiiint J1 !!! Blei skikkelig motivert for fotografering nå når jeg så det supre bildet ditt :) Tror jeg får litt bedre tid i dagene fremover, kanskje litt tid til fotografering også :p

Skrevet

Så fiiiiiiint J1 !!! Blei skikkelig motivert for fotografering nå når jeg så det supre bildet ditt :) Tror jeg får litt bedre tid i dagene fremover, kanskje litt tid til fotografering også :p

Hehe....da må du sette det viktigste først, kom deg ut! ;):yes:

NYDELIG,HELT UTROLIG VAKKERT BILDE...

GOD JUL TIL DEG FRA MEG,SMIL

Tusen takk Jeanette :) Ha en fortsatt god jul du også - og et vindunderlig nytt år, snart :))

HV er et meget flot billede.

Tusen takk John. Fortsatt god jul til deg også :)
Skrevet

Den andre kan vel klassifiseres mer som kunst.RoarJoda, liker begge versjoner her.Den første er enkel og ren naturfoto.Den andre kan vel mer klassifiseres som kunstbilde,Roar

Tusen takk Roar! :) Prøver og feiler i Lightroom.Ser jo at V2 er veldig enkel - for mye mørkt under, for tydelig vignettering - men akkurat der så likte jeg fargene og lyset . Det ble litt borte med mindre vignettering. Men vet at det finnes andre måter..... så ser frem til mer "moro". Selv liker jeg V1 best, V2 i korte øyeblikk ..- V1 i lengden. Fortsatt god romjul :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...