Gå til innhold

Xbox live bruker mulig hacka?!Hjelp!


peekjar

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 16 år og i det siste så har jeg ikke kommet på xbox live brukeren min og frykter den har blitt hacka. Problemet er at når jeg prøver å logge inn på Xbox live så må jeg skrive inn passord fordi det har kommet ein ny oppdatering. Passordet er riktig men epost-en som står på brukeren min er feil, eller den er feil på Xbox-en men når jeg skal logge inn på brukeren min på pc så går det fint, den riktige epost-en fungerer og det gjør passordet også. Etter jeg har logget meg inn på pc så kommer det at jeg på oppdatere Xbox live, jeg trykker selvfølgelig på godta, etter jeg trykker på godta og fortsett så logger brukeren seg ut fra min pc. Når jeg logger inn igjen på pc så får eg spørsmål om jeg vil oppdatere, også logger den seg ut igjen. Vet ikke hvordan jeg skal få endret epost-en på Xbox-en uten å oppdatere å endre innstillinger på pc.

Trenger hjelp og gode svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja nå gjorde jeg de, men da kommer det sign in or out, da velger jeg live brukeren min men da må jeg accept the Terms of Use for this account,Å da må jeg ha passordet åsså er jeg helt på starten av problemet igjen.. ;(

 

Oppdteringen skal starte før den kommer til dashbordet ditt, og dermed før du signer inn. Startet ikke oppdateringen? Er boksen din helt orginal? Eller er den modifiser på noen måte?

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Oppdateringen startet ikke, har helt orginal Xbox hvit 360

 

Da gjør du noe feil...

Du har lastet ned filen som er til usb oppdatering fra xbox.com sine sider?? Det er en .rar fil, og hvis du pakker ut den, så sitter du igjen med en mappa som heter $systemupdate? Denne mappa skal du overføre til en minnepenn som er formatert som FAT32. Sett så minnepennen i usb-porten på baksiden av xboxen og start opp boksen så skal oppdateringen begynne etter noen sekunder. Starter ikke oppdateringen, så har du seneste dashboard eller du har gjort noe feil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...