Gå til innhold

BK: Grøftelangs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror alikevel jeg holder på versjon 2, men det blir jo min subjektive bedømmelse.

Versjon 1 tilfredsstiller jo mere dagens tema, men alikevel.......

Versjon 2 ga meg litt 3D-effekt der planten popper fint ut fra bakgrunn.

Den støyen du har kan jo også reduseres ved å gjøre bildet ca halvparten så stort. Dvs ca 1092x1122 piksler eller enda mindre. :)

Skrevet

Tror alikevel jeg holder på versjon 2, men det blir jo min subjektive bedømmelse.Versjon 1 tilfredsstiller jo mere dagens tema, men alikevel.......Versjon 2 ga meg litt 3D-effekt der planten popper fint ut fra bakgrunn.Den støyen du har kan jo også reduseres ved å gjøre bildet ca halvparten så stort. Dvs ca 1092x1122 piksler eller enda mindre. :)

Tusen takk Birger :) Tar til meg alt - alltid så godt med andres øyne :) Ønsker deg god jul og godt nytt fotoår! :)
Skrevet

Jeg syntes best om Versjon 1. Den ga meg en litt mer abstrakt og tidløs følelse. Flott levert. Håper mine blomsterbilder kan se slik ut om en stund:)

Skrevet

Jeg syntes best om Versjon 1. Den ga meg en litt mer abstrakt og tidløs følelse. Flott levert. Håper mine blomsterbilder kan se slik ut om en stund:)

Tusen takk Fredped, det var veldig hyggelig sagt :) Synes det er spennede å se hvordan folk har forskjellig smak og ser forskjellige ting:) Ønsker deg en fredelig og fin jul og et supert nytt fotoår! :)

Skrevet

Flott fanget J 1, ja både versioner er flotte då :) Ha en fortsatt god Jul med hilsen Leif nå med mere lys dag før dag :xmas:

Takker Leif :) Fortsatt god jul til deg også :)

• 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...