Gå til innhold

Razer Tiamat 7.1 Elite, kobling av kabler.(sound setup)


MyNameIs?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har kjøpt meg en Razer Tiamat 7.1 Elite headset og jeg at jeg trenger flere kontakt innganger enn det jeg hadde. Nå har jeg kun mic og lyd innganger. Jeg trenger også

-Earphone out/front

-Center/subwoofer

Rear sorround

-Side surround.

Det er de jeg mangler!

 

Hva kan jeg gjøre for å få 7.1 når jeg ikke har kontaktene for det. En boks jeg kan ha forskjellige overganger. Jeg trodde all lyden kunne gå gjennom USB, men det var tydeligvis bare for strøm tilførsel.

 

Hvis jeg kobler til den ene kabelen får jeg lyd, men det er ingen bass da(subwoofer ikke kobla til)

 

Tusen takk for alle svar!

Endret av MyNameIs?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg har kjøpt meg en Razer Tiamat 7.1 Elite headset og jeg at jeg trenger flere kontakt innganger enn det jeg hadde. Nå har jeg kun mic og lyd innganger. Jeg trenger også

-Earphone out/front

-Center/subwoofer

Rear sorround

-Side surround.

Det er de jeg mangler!

 

Hva kan jeg gjøre for å få 7.1 når jeg ikke har kontaktene for det. En boks jeg kan ha forskjellige overganger. Jeg trodde all lyden kunne gå gjennom USB, men det var tydeligvis bare for strøm tilførsel.

 

Hvis jeg kobler til den ene kabelen får jeg lyd, men det er ingen bass da(subwoofer ikke kobla til)

 

Tusen takk for alle svar!

 

Dette headsettet krever at du har et lydkort som støtter 7,1 surround. Slike kort kan f.eks kjøpes på komplett.no(slik som disse)

 

Uten et slikt lydkort vil du ikke kunne nyte det Tiamat har å by på, så anbefaler kjøp av et slikt :) På et slikt lydkort vil du finne alle utgangene du trenger :)

Lenke til kommentar

Dette headsettet krever at du har et lydkort som støtter 7,1 surround. Slike kort kan f.eks kjøpes på komplett.no(slik som disse)

 

Uten et slikt lydkort vil du ikke kunne nyte det Tiamat har å by på, så anbefaler kjøp av et slikt :) På et slikt lydkort vil du finne alle utgangene du trenger :)

Takk for svaret!

Jeg har en bærbar så det kan være litt vanskelig å få en 7.1 kort i den? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...