Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Henger seg opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Når jeg slår på datamaskinen henger den seg opp, eller alle filene på skrivebordet blir hvite. Og når jeg prøver å formatere datamaskinen så kommer det ikke opp noe og det kommer heller ikke opp noe når jeg prøver å sette inne en USB- penn. Jeg får noen ganger til å dra på kontrollpanel, min datamaskin og bildene jeg inne på den. Den er blitt helt rar.

Håper på hjelp så fort som mulig.

Bare jeg har fått til å formatere datamaskinen, men som sagt det kommer ikke opp noe når jeg setter i cden, og når jeg drar inne på "min datamaskin" og trykker på cden der, så henger den seg bare opp og står bare å jobber...

-Takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer du inn på BIOS? Hva skjer nøyaktig under oppstart, kommer det opp noe bilde i det hele tatt? Er det laptop eller stasjonær? Trenger mer å gå på her.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg kommer inn på BIOS. Den er helt normal på oppstarten, men den begynner å bli rar, når den kommer til skrivebordet. Det er en stasjonær

Maskinen er selvbygd.

Det er Windows 7, jeg formaterte den for ca 2månder siden.

Skrevet

Prøv å start opp i sikkermodus (trykk F8 med jevne mellomrom under oppstart av maskinen) og se om det ligger noen gjenopprettingspunkter der så du kan tilbakestille systemet. Jeg tror Windows 7 har aktivert gjenopprettingspunkter som standard.

Skrevet

Jeg startet opp i sikkermodus også kjørte jeg Systemgjenoppretting, og etter det så ble den normal igjen.

Takk for hjelpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...