Gå til innhold

Asus A7N8X (rev 2.0) + R9700PRO = problemer?


Spragleknas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første han burde gjøre er som du nevner å se på innstillingene i bios: noen kjente innstillinger er: Agp frekvens 66mhz, Agp apature size 64m, prøve å skifte mellom Agp 8X/4X ellers er det å stille opp Agp volten noe jeg har hørt noen har lykkes med, en bios oppgradering er heller ikke dumt å prøve, (da med et annet skjermkort i maskinen antar jeg) oppgraderte driver (eller eldre hvis han har de nyeste) er vel kanskje for innlysende til at det er verdt å nevne, har ikke selv erfaring med biosen på A7N8X så dette er dessverre det lille jeg har å komme med, kjører selv 9700 pro på NF7v.2 som også er Nforce brikkesett uten noe som helst problemer, lykke til. :)

Lenke til kommentar

Mangen har problemer med den komboen der dessverre, hvis ikke endringer (se overnevnt innlegg) hjelper bør han vurdere å skifte HK, men det kan både være PSU og RAM også :shrug: Last ned powerstrip og prøv PCI latency på lavere verdi; ikke lavere enn 128. Kan hjelp, evt. bli enda mer ustabil :-? Verd å prøve. Lykke til, hadde det vert meg hadde jeg prøvd ALT. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...