Gå til innhold

Iphone har dårlig lydkvalitet. Forslag til forbedring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje... men du må sjekke noko først. Bruker du berre Spotify på mobilen? Ikkje musikk-appen?

Hva mener du? Jeg har ikke råd til musikk selv. Deler premium med familie. Bruker det på pc og der er det ta lyd...
Skrevet

Jaja, men bruker du Spotify-appen på mobilen? Er det den du spiller musikk med?

Ja, så klart. Spotify ville jo ikke funket ellers. Og hva hjelper det å vite det egentlig?
Skrevet (endret)

Okei, var berre det eg lurte på. Opne Spotify-appen, klikk på "more" nede til høgre, velg "music quality" og sjekk om "Normal", "High" eller "Extreme" er huka av, under "Sync".

Extreme på alt som alltid. Hadde på, men har ikke synca i ekstrem. Gjør det nå :) Endret av EveryGameGamer
Skrevet

Er vel kanskje det som var problemet då :) Fungerer det bra no?

Funker mye bedre. Nå kan jeg i hvertfall bruke iphonen når jeg reiser :) er fortsatt ikke det samme som på pc, men det er veldig bra allikevel :)
Skrevet

Funker mye bedre. Nå kan jeg i hvertfall bruke iphonen når jeg reiser :) er fortsatt ikke det samme som på pc, men det er veldig bra allikevel :)

Hva eksakt er problemet? Bare dårlig lyd?

Skrevet

Stikk innom å spør, de sier oftest ja! :)

Ok, da gjør jeg det etter jul en gang. Takk for tips da :)

Men et spm: er det mulig å bruke control talk™ gjennom forsterkerne også? Altså mikrofon og pause, neste knapp osv?

Skrevet

Ok, da gjør jeg det etter jul en gang. Takk for tips da :)

Men et spm: er det mulig å bruke control talk™ gjennom forsterkerne også? Altså mikrofon og pause, neste knapp osv?

Vet ikke helt, mest sannsynelig ikke :( Du kan jo alltids prøve ^^

Skrevet

Vet ikke helt, mest sannsynelig ikke :( Du kan jo alltids prøve ^^

Hmm. Det er jo mye mer praktisk enn å ta opp telefonen for å snakke eller bytte/pause sang osv. Jaja. Får se hva det blir til.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...