Torhild Jansen Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Stilig bygning, og bilde er skarpt og fint, men gleder meg til å se det i farger
Laila - Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Skrevet 16. desember 2012 Stilig bygning, og bilde er skarpt og fint, men gleder meg til å se det i farger Takker Thorild Det er egentlig en speilkirke - og tar til seg alt av farger og lys og , og dermed mye uro i bildet og utbrente "flekker" på kirken. Skal definitivt forsøke igjen - men tar sikkert år før jeg får det til En skikkelig utfordring i mine øyne. For andre som kan det og vet hva de skal gjøre er det sikkert enklere:) Tror det kan være mye å hente på å prøve og feile her
Jan Erik Engan Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Ikke store menigheten som kommer inn her vel..hehe;) Godt skutt;)
Laila - Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Skrevet 16. desember 2012 Ikke store menigheten som kommer inn her vel..hehe;)Godt skutt;) Takk Jan Erik Måtte Google litt - det er visst et kunstverk, bestilt av Kongsberg Jazzfestival.. Den menigheten er ikke så liten...., og de går vel inn etter tur da
Anbefalte innlegg