Gå til innhold

[Løst] Facebook Gruppe - Bilder


Ulricke

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg sitter her å klør meg i hode i forvirrelese. Har søkt fram og tilbake, både på norsk og engelsk uten hell.

 

Jeg er admin i en facebook gruppe hvor det begynner å bli ganske mange bilder og dermed mye rot. Jeg oppdrettet nylig et album for å gjøre det ryddigere og mer oversiktlig. Det jeg ikke får til er å flytte bilder som allerede er opplastet i gruppen til dette albumet. Hvordan gjøres dette?

 

Jeg vet at de aller fleste medlemmene blir å poste rett på gruppeveggen (selvom ulike album blir laget), derfor anser jeg dette som et nødvendig verktøy for å kunne rydde opp som administrator.

 

Takk på forehånd :)

post-133952-0-67038300-1355396387_thumb.png

Endret av Ulricke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk svar i en "facebook help group". Poster det er for de som er interessert.

 

The short answer: Admins can no longer rearrange photos within albums.

 

Over the past few weeks we've seen several group admins come here asking about this same issue. Each has followed FB's instructions EXACTLY on how to rearrange photos, but it appears that this functionality has been removed. (I myself have tried it in the groups I admin to see if group size had anything to do with it, but it is not possible in any of those groups either.)

 

I can't say whether this is permanent or not; perhaps we will be able to rearrange them again if FB changes how things work. But for now it would seem this cannot be done. Sorry.

 

(Note: I would not be surprised if you found a group where the admins *could* still move pics around since FB changes tend to be rolled out instead of applied universally. But those groups will be the minority- if they even exist- and it will not change the fact that your group can't do this.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...