Gå til innhold

Samsung Galaxy S2 ''lader seg selv''


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skulle dra ut ladekontakten av telefonen min, samsung galaxy s2 og da ville ikke den slutte og lade. Batteriikonet blinker, og på skjermlåsen viser det ''lader 78%''. Når jeg går inn på instillinger, om telefonen og så står det batteristatus: koblet til, lader ikke. Noen som vet hva det kan vere?

 

Har passet på telefonen, og aldri hatt den ute når det regner, eller brukt den på jobb, da jeg har iphone 4 som jobbtelefon. Jeg bruker silikonveske på den, og har installert alle oppdateringer.

 

Hjeeeelp!!!!

Endret av Speed_It_Up_Yamaha_X
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg skulle dra ut ladekontakten av telefonen min, samsung galaxy s2 og da ville ikke den slutte og lade. Batteriikonet blinker, og på skjermlåsen viser det ''lader 78%''. Når jeg går inn på instillinger, om telefonen og så står det batteristatus: koblet til, lader ikke. Noen som vet hva det kan vere?

 

Har passet på telefonen, og aldri hatt den ute når det regner, eller brukt den på jobb, da jeg har iphone 4 som jobbtelefon. Jeg bruker silikonveske på den, og har installert alle oppdateringer.

 

Hjeeeelp!!!!

Jeg fikk telefonen min fra reparasjon i dag, hadde faktisk samme problem som deg. (Samsung Galaxy Nexus)

Jeg er veldig forsiktig med telefonen min, i mitt tilfelle var det masse dritt i USB-inngangen og batteriet ladet ut veldig raskt, jeg fikk byttet USB-inngangen.

 

Telefonen fungerer helt fint nå, men må si det var ikke billig å få byttet den, regninga endte opp på 1200kr. -.-

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Jeg fikk telefonen min fra reparasjon i dag, hadde faktisk samme problem som deg. (Samsung Galaxy Nexus)

Jeg er veldig forsiktig med telefonen min, i mitt tilfelle var det masse dritt i USB-inngangen og batteriet ladet ut veldig raskt, jeg fikk byttet USB-inngangen.

 

Telefonen fungerer helt fint nå, men må si det var ikke billig å få byttet den, regninga endte opp på 1200kr. -.-

 

Takk for svar! Det er vell en sånn som dette: http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9100-galaxy-53985p.html ? Garantien min er ute for litt under 2 månender siden, så da kan jeg like godt bytte selv for 125 kr + frakt. Synest det er litt rart da jeg nesten ikke har brukt den, og har brukt jobbtelefonen istede... Finnest heldigvis mange gode videoer på youtube, f.eks:

 

Byttet skjerm og høytaler på en HTC desire hd en gang i tiden.

 

Flere som har hatt samme problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...