harald_ Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Vi skal ha naturfag prosjekt i alle timene neste uke mens lærern er på island. Å jeg veit ****** ikke hva jeg skal ha om :S må få emne godkjent senest i morra (torsdag). Noen som har noen forslag? Det er ingen begrensninger for hva vi skal ha om, bare det har noe med naturfag å gjøre.... går i 1kl Har du noen forslag så ikke nøl med å poste dem!
Totenkopf Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Du kan ha om Cola'ens effekt på dine prestasjoner i diverse online spill.
fy_pokkers Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 http://www.howstuffworks.com/exp-db.htm Se om du finner noe interessangt der..
danilovic Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Vi skal ha naturfag prosjekt i alle timene neste uke mens lærern er på island. Å jeg veit kjøss ikke hva jeg skal ha om :S må få emne godkjent senest i morra (torsdag). Noen som har noen forslag? Det er ingen begrensninger for hva vi skal ha om, bare det har noe med naturfag å gjøre.... går i 1kl Har du noen forslag så ikke nøl med å poste dem! Du kan få kjøpe min kjemi-avhandling for den nette sum av 1500,-. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå