Gå til innhold

[Løst] Problemer med "min faktura - djuice"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

 

Appen til djuice har fungert perfekt helt til nå, det står at jeg ikke har brukt noen ting av mine inkluderte min/data/sms - noe som ikke stemmer, den har stått på 0 siden 1.12.

 

Noen som har hatt samme problem, eller et hvordan man fikser det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsøkt å reinnstallere den?

 

Kunne jo vært noe problem med fakturahotelllastingen, men har ikke opplevd noe problem selv. Sett om bruken er oppdatert på mine sider? Når viser appen at forbruk er sist oppdatert?

Skrevet

Løste seg plutselig i går kveld, stod at den var oppdatert for den gitte dagen, i tillegg så var ikke forbruket oppdatert på min side. antar det var en eller annen bug hos djuice. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...