thotta Skrevet 8. november 2012 Skrevet 8. november 2012 Hei, Driver og ser etter en ny 55" LED-tv til kjelleren, og tror Samsung 6-serie ser ut til å stemme bra for meg mtp. forholdet mellom pris og funksjonalitet. Selv om jeg har snevret det ned såpass, så er det likevel en god del modeller å velge mellom. Derfor er jeg interessert i om noe kan fortelle litt om hvor viktig de forskjellige egenskapene faktisk er. Ser bl.a. på disse tre: UE55ES6805, UE55ES6565 og UE55ES6535. - Vil man virkelig trenge to-kjerne prosessor? (dette er det bare 6805 som har) - Hvor viktig er MicroDimming? - Hvor viktig er 200 kontra 400 CMR (noe i retning av Hertz?) - Kan alle disse oppgraderes mht. software? Foruten bildekvalitet, er jeg litt opptatt av dette med smart-tv funksjonalitet. Mange disser akkurat dette, men jeg føler at dette med nett-tjenester faktisk kan komme til å være noe som virkelig kommer til å bli benyttet fremover. Dette er egentlig grunnen til at jeg ser mest på Samsung. I den grad det finnes noen standard plattform for applikasjoner på TV, så er det vel Samsung som er nærmest å "være" denne standarden. Noen som har synspunkter på spørsmålene mine, og gjerne synpunkter på hvilken modell som er å foretrekke? Er også takknemlig for tips om alternative modeller og eventuelt andre merker og modeller som dere mener matcher disse. Takknemlig for synpunkter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå