josteinsen Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Kan man bruke et mac usb keyboard på en pc? og hva er det da som er forskjellig på dem (selvsagt ikke windows tast) thx
MacProvoserer Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Skulle vel gå fint det.... En kjekk tast er @-tasten. Den ligger ikke på 2 tasten men rett ved siden av enter. Kjekt.
iMAniaC Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Jeg kan bekrefte at det går. Har ikke prøvd det selv, men jeg har sett at det har blitt gjort. Kan desverre ikke hjelpe deg med noen taster eller noe...
z_lakaman Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 På det norske mac-tastaturet mangler iallefall en del spesialtegn.. Blant annet {[]}, hvis jeg husker riktig..
eckmann Skrevet 29. september 2003 Skrevet 29. september 2003 Jeg kan bekrefte at det virker veldig bra( skriver på et akkurat nå ) og at at ingen av tastene mangler. De står bare ikke på selve tastaturet fysisk. @- tasten er fremdeles på 2, det er bare på Mac at den er ved siden av "Ø". Den står ved sidden av ø, men er der ikke. :-) se: [ ] } { '
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå