Irminsûl Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Er det bare meg, eller er pingen gjennom online ADSL veldig ujevn i det siste? Når jeg spiller på de beste serverene på Enemy Territory, går pingen frem og tilbake fra 50 til 180 ca. hvert minutt. Før (en uke siden) var den jevnt på 40-50. Anyone?
Irminsûl Skrevet 7. september 2003 Forfatter Skrevet 7. september 2003 I det siste har Norton Internet Security registrert flere angrep enn vanlig (recent intrusion attempts: 7). Kan det være derfor?
Rayline TWB Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Ja, jeg har særdeles ustabil ping selv...... Variabel hastighet også, som jeg ser av speedometertesten...........
minimum payne Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 dette er et resultat av de nye spam virusene som existerer nå for tia, de bruker opp internettet, ved å sende ubrukelige pakker frem og tilbake på nett.
Irminsûl Skrevet 14. september 2003 Forfatter Skrevet 14. september 2003 Jeg hadde reinstallert Enemy Territory og hadde glemt å sette internett-hastigheten til DSL - isteden stod den på ISDN. :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå