Gå til innhold

The Walking Dead Episode 3, random choices!?


Anbefalte innlegg

Nå er jeg endelig ferdig med de 2 første episodene i TWD på steamutgaven jeg kjøpte nå på halloween salget, og føler meg virkelig invitert i spillet med de valgene jeg har tatt^^ Men når jeg kommer og skal til å starte opp episode 3, får jeg en melding om jeg vil randomisere alle valgene frem til nå! Hvorfor i alle dage skulle jeg ville det! Det virker som at spillet ikke registrer at jeg har gjennomført de 2 første episodene enda(selv om jeg kan gjennspille hvert eneste kapittel av begge episodene)

 

Har prøvd å spille gjennom slutten på episode 2 og sett gjennom "credits" osv på nytt, men resultatet er det samme..

 

Noen som vet om en løsning på dette?

har vært innom flere forum allerede der folk har akkurat samme problem, men finner ingen løsning på det(annet enn å klage på dårlig support fra Telltale)

 

p.s

*Tidpunktet og datoen på lagringsfilen min oppdaterer seg heller ikke..

 

 

 

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Har hatt dette problemet selv.

Denne løsningen virket for meg:

 

http://www.telltaleg...ead.php?t=32666

 

The problem

I've finished both episode 1 and 2. When starting the game today to FINALLY play episode 3, the game only showed a savegame stating 'episode 1'. It looked like the game didn't save anything from episode 2.

In the folder containing the savegames (C:\Users\YOURNAME\Documents\Telltale Games\The Walking Dead), there were .save files that corresponded with episode 2 (save_11 - save_28). Apparently the game DID save the game (hence the files being there), but it isn't finding it for some reason.

 

The fix

The game reads the prefs.prop stored in X:\Steam\steamapps\common\the walking dead\Pack\default . Copy your prefs.prop file from the my documents folder (C:\Users\YOURNAME\Documents\Telltale Games\The Walking Dead) to the steamapps folder.

 

Dessverre så må jeg gjøre dette etter hver episode, ser heller ikke ut som om Telltale kommer til å fikse problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...