fredde Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 før dere sier at deres pc er stabil ? Prime95 går på 3 timen her for øyeblikket er det nok ?
Ben Dover Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Ja, mener det. Overlever den 3 timer stresstest, da overlever den alt du ellers vil kjøre (siden dette ikke vil bruke alle ressursene) :wink: Grattis, du har en stabil maskin
Sagacious Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Prime tester stabiliteten på prosessoren, ikke chipset. For å teste chipset villle brukt 3dmark01 eller no... Njaal
fredde Skrevet 7. september 2003 Forfatter Skrevet 7. september 2003 "]Prime tester stabiliteten på prosessoren, ikke chipset.For å teste chipset villle brukt 3dmark01 eller no... Njaal Ok, mener du da at jeg skal loope 3dmark noen timer, eller holder det at den går igjennom 1 gang ? Takker for svar forresten :-) Jeg har en stabil 2500@3200 :-) hehe...
huf Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Bruker å ta et par timer på 100% load. Klarer den det så er jeg fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå