A_B_C_D_E_F Skrevet 11. februar 2002 Skrevet 11. februar 2002 I de siste dagene har hardware.no vært sinnsykt treig og få henta ned her ifra Australia. Har snakket med andre studenter som studerer i andre land som også har problemer med Hardware.no en stund. Det tar ca 2-5 min for å laste ned hovedsiden til hardware, dette er sinnsykt rart fordi hardware.no er den eneste Norske siden som er treig på min 5 mbit linje. HW har aldri vært så treig på de året jeg har vært her nede. http://www.bergetun.com [ Denne Melding var redigert av: A_B_C_D_E_F på 2002-02-11 23:11 ]
SirHartge Skrevet 11. februar 2002 Skrevet 11. februar 2002 Du finner tilsvarend post på tilbakemeldinger..
amund Skrevet 11. februar 2002 Skrevet 11. februar 2002 Vi har lokalisert problemet: Utenlandslinjen vår har "travle dager". Derfor opplever enkelte (de som kommuniserer med Hardware.no via "innenlandslinjen") normale forhold, mens de som bruker utenlandslinjen opplever noe _helt_ annet. Det ser dessuten ut til at en del norske brukere også går via utenlandslinjen, noe som betyr treg nedlasting. Hvem som bruker uten/innen-landslinje varierer fra ISP til ISP. Vi vil fortsette arbeidet med å få bukt med problemene. Nå blir arbeidet betydelig enklere, da vi ser ut til å ha servere med jevne lastfordeling, og en konkret ide om hva som skyld i den lave nedlastingshastigheten. Mvh, Amund [ endret av amund den 2002-02-11 23:41 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå