Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"mister" internett i ny og ne?


Anbefalte innlegg

hei. kanskje misvisende tittel men nærmeste jeg kom. sliter med at nettet tuller. min teori er at det hopper av og på, men ikke lenge nok til at pcen klarer å oppfatte det som om jeg ikke har nett. f.eks. når jeg spiller starcraft 2, skal patche, så lastes patchen ned med 2.5mb/s frem til 70% og der stopper den, står at speed nå er bare et par bytes pr/s. her fortsetter den ikke. men i andre programmer så forsvinner nettet men kommer tilbake igjen. når jeg spiller bf3 så kobler jeg til server men plutselig mister jeg connection med EA. ufattelig plagsomt. har konkludert med at det ikke er lyse sin feil.

 

kanskje greit å få med at jeg sitter på kabla nett og har sjekket med laptopen at det faktisk er maskinen sin feil. har også prøvd å opdatere nettverksdrivere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å bytte nettverkskabel? Eventuelt port i routeren/hjemmesentralen din?

 

prøvd begge. avinstallerte netopp nettverksdriverene og installerte på ny i et håp... virker som om det er hovedkortet som tuller men vet ikke hvor jeg skal begynne.

 

når jeg sjekker hastigheten med speedtest så sjekker den normalt når den kommer til download. alt er fint, så bremser den, og hastigheten går sakte men sikkert ned mot null, nå er det snakk om LANG tid til den når null, men den står og jobber i evigheten mens den daler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...