Gå til innhold

HP dv7 7022 - Asus K55vm?


Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer enkelt og greit på hvilken av disse pcene som er best, på papiret ser HP maskina best ut ettersom den har større HD og skjerm, ellers virker dem ganske like, men er et noen grunn til å vurdere Asusen istedenfor når man får dem til samme pris? Asusen blir faktisk 1000kr dyrere om jeg ikke skal velge en som er demo brukt.

 

Pcen kommer til å bli brukt mest til nettsurfing, men vil også ha muligheten til å game litt og høre på musikk :)

 

Håper på gode svar, sliter med å finne test av HP'n, kan være fordi det virker som den kun selges av Expert i norge hvertfall :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg lurer enkelt og greit på hvilken av disse pcene som er best, på papiret ser HP maskina best ut ettersom den har større HD og skjerm, ellers virker dem ganske like, men er et noen grunn til å vurdere Asusen istedenfor når man får dem til samme pris? Asusen blir faktisk 1000kr dyrere om jeg ikke skal velge en som er demo brukt.

 

Pcen kommer til å bli brukt mest til nettsurfing, men vil også ha muligheten til å game litt og høre på musikk :)

 

Håper på gode svar, sliter med å finne test av HP'n, kan være fordi det virker som den kun selges av Expert i norge hvertfall :)

hei den har nettopp kommet ut på markede. ser ut som en veldig bra spill pc. så den er helt nytt håper dette hjalp deg på veien ha en god kveld.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...