Gå til innhold

BK: En grå hverdag!(9)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for måndtlige rapport Svein :)Snøen prøvde seg her idag også men ble ikke liggende..kom voldsomme vindkast med haglebyger..et stillas blåste av en bygning på Vålerenga .

Takker, Terje! :)

Oisann, så sterk vind der også..., her er det kuling og snøbyger nå!

Men, tror og håper på iallefall mildere vær igjen i løpet av helgen.... ;)

Skrevet

Hm..jammen er dere tidlig på'n. Ble bra dette med mette fine farger. Artig med disse rapportene dine - med høydepunkt på bensinprisen.Ikke mye å se til vinteren enda her men litt har det drysset, men ubetydelig.

Takker, Harald! :)

Kjekt at du synes det er artig med rapportenen - det kommer flere (har 3 igjen før jeg runder et helt år).... ;)

Skrevet

Kjenner meg igjen her nå ja ;) Tror det er noe her som har løftet bildet enda mer? Flott diagonal med skygge på nedsiden av vegen og sollys på oversiden. Det er både en ro i bildet samtidig med detaljer og farger. Flere lag i diagonalen Tenker på rekken av biler i skyggen og med snø på taket gir ro. Bilrekken på veien, 2 husrekker og til sist fjellene. Ble mye det her, men ble nysgjerrig, Oppfattet bildet som mye bedre enn de foregående fra samme sted. Ekstra vellykket :) Har du byttet ståsted og format? :)

Skrevet
Kjenner meg igjen her nå ja ;) Tror det er noe her som har løftet bildet enda mer? Flott diagonal med skygge på nedsiden av vegen og sollys på oversiden. Det er både en ro i bildet samtidig med detaljer og farger. Flere lag i diagonalen Tenker på rekken av biler i skyggen og med snø på taket gir ro. Bilrekken på veien, 2 husrekker og til sist fjellene. Ble mye det her, men ble nysgjerrig, Oppfattet bildet som mye bedre enn de foregående fra samme sted. Ekstra vellykket :) Har du byttet ståsted og format? :)

Takker, Jentungen 1! :)

Interessante betraktninger!

Samme ståsted på alle bilder i serien (ser ut gjennom d.s. kontorvinduet)...

Skifter mellom div. speilreflekser/speilløse/kompakter og div. linser, så "formatet" framstår nok som forskjellig.... (dette er f.eks. tatt med speilrefleks og det forrige(8) med et speilløst)....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...