Harald Gjerholm Skrevet 23. oktober 2012 Skrevet 23. oktober 2012 Som vanlig interesante bilder og et uvanlig men likandes perspektiv. Som nevnt før lurer jeg litt på fargene. Legger ved en kopi justert etter min skjerm og øye ---og smak. Beklager hvis det irriterer men det er ikke vondt ment.
Jan Erik Engan Skrevet 23. oktober 2012 Skrevet 23. oktober 2012 Lekkert,og i det legger jeg utsnittet.Lett å falle for vidvinkel her,men du klarte stå i mot.Bra som fy;)
Trond Olav Løkken Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Skrevet 23. oktober 2012 Som vanlig interesante bilder og et uvanlig men likandes perspektiv. Som nevnt før lurer jeg litt på fargene.Legger ved en kopi justert etter min skjerm og øye ---og smak. Beklager hvis det irriterer men det er ikke vondt ment. Takker Harald, og Jan Erik! Synes justeringen din gjorde bildet finere, Harald. Nå husker ikke jeg hvordan det var i virkeligheten, men jeg prøver å legge meg på autensitet så godt det lar seg gjøre. Vet bare at bildet er tatt sent på ettermiddag, nokså mot lyset; derav en tanke fargeslør og manglende kontrast. Får dra tilbake en gang, på morgenen, og oppleve det grønne mer mettet..
Harald Gjerholm Skrevet 23. oktober 2012 Skrevet 23. oktober 2012 Det er klart at kveldslyset vil sette sitt preg på fargene, så jeg tror kanskje en mellomting hadde vært mer riktig.
Anbefalte innlegg