Gå til innhold

BK: Atnsjøen og Rondane en tidlig høstmorgen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott bilde dette her, skal en sette fingeren på noe syntes jeg det er en anelse mørkt i forkant. Men dette er jo opp til den som tar bildet.

Noen tar nattbilder som er lyse som dagen og er noe av poenget vekk etter min mening.

• Liker 1
Skrevet

Flott bilde dette her, skal en sette fingeren på noe syntes jeg det er en anelse mørkt i forkant. Men dette er jo opp til den som tar bildet. Noen tar nattbilder som er lyse som dagen og er noe av poenget vekk etter min mening.

Takk for det :) Er nybegynner med speilreflekskamera. Kunne nok kanskje vært noe lysere forkant...

Skrevet

"Vinternatt i Rondane", om du kjenner maleriet til Harald Schlberg, ikke så helt ulikt. Ble flott dette.

Takk for det :) Kjenner til det bildet ja. Dette er tatt på en plass som heter Solbergs plass :)

Skrevet

Har sett mere på dette bildet, hadde du tatt med mindre av himmelen når du tok bildet ville det sannsynlig vis blitt lysere i bunn. Men kan hende dette ville ødelagt den fine kontrasten mellom snøen og det mørke. Utrolig bra til å være nybegynner er det i alle fall.

Jarle

Skrevet

Har sett mere på dette bildet, hadde du tatt med mindre av himmelen når du tok bildet ville det sannsynlig vis blitt lysere i bunn. Men kan hende dette ville ødelagt den fine kontrasten mellom snøen og det mørke. Utrolig bra til å være nybegynner er det i alle fall.Jarle

Takk for det :) Hehe ja det er mye om og men og hvis.... :D

Ikke vet jeg men hadde prøvd meg litt mere fram hvis det ikke var for at jeg hadde litt dårlig tid.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...