Gå til innhold

Jobb via Nav


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har vært sykemeldt nesten et år. En arb.giver har henvendt seg til Nav og etterlyst noen som kan gjøre diverse kontorarbeid hos dem. Jeg får denne jobben HVIS Nav gir dem nok i støtte.

 

Er det noen som har vært borti dette? Kan man forvente normal tariff-lønn eller "Nav-lønn" (veldig lav lønn)? Jeg får naturligvis svar på dette ganske snart, men er det noen som har lignende erfaringer? Kan jeg kreve minstelønn/tariff, eller er det opp til Nav å avgjøre hvor mye jeg skal ha?

 

Jeg jobber jo ikke gjennom Nav selv om de gir arb.giver pengestøtte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I hvilken forbindelse tilbyr NAV deg dette tiltaket? Hvilken ytelse går du på eller er du arbeidsledig uten krav på penger?

Hvis du mottar sykepenger og går på yrkesrettet attføring får du nøyaktig det samme som om du hadde vært vanlig sykemeldt og ikke gjort noe som helst.

Hvis du mistrives i jobben på tiltaket så er det ikke værre enn å si ifra til legen om at jobben går utover helsen. Da slipper du å jobbe :)

Lenke til kommentar

Har jobbet via nav selv, i fjor da jeg var 18 år jobbet jeg på en rema 1000 hver dag fra 10 - 17 og fikk kun 220kr. Problemet med nav er at de kun lønner deg i et halvt år maks. så etter det er du på egne ben. men det kommer an på alder, hadde en venn av meg som var 19 på det tidspunktet og han fikk 330 om jeg ikke husker helt feil.

 

* glemte og skrive at det er nav som gir deg lønna, ikke den du jobber for.

Endret av Asudragon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...