Anonym58508583 Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Hei!Jeg trenger kritikk av mitt innloggingssystem på min webside.Websiden er;http://XXXXXXXXXXXXX og passordet er "hello" (midlertidig!!) Lets go~~ Endret 21. august 2016 av Anonym58508583
etse Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Det føltes utrolig merkelig å ha noen klistret helt oppe i venstre hjørne. Merker at øynene ikke er vant til å se der. Kanskje forskyve tingene litt med padding?
Anonym58508583 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Skrevet 21. oktober 2012 Det føltes utrolig merkelig å ha noen klistret helt oppe i venstre hjørne. Merker at øynene ikke er vant til å se der. Kanskje forskyve tingene litt med padding? Kan midtstillt være en idè? Hvordan kan det gjøres enklest mulig?
frankhaugen Skrevet 21. oktober 2012 Skrevet 21. oktober 2012 Det føltes utrolig merkelig å ha noen klistret helt oppe i venstre hjørne. Merker at øynene ikke er vant til å se der. Kanskje forskyve tingene litt med padding? Kan midtstillt være en idè? Hvordan kan det gjøres enklest mulig? Plasser det i en "div"-boks og plasser den slik du ønsker. Jeg personlig liker å midtstille alt da det tilpasser seg best når det anngår forskjellige oppløsninger og skjermstørrelser. -frank
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå