Vogel Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Hei Har sett etter gode ørepropper til hovedskalig klassisk musikk på dedikert mp3-spiller (320 kbps), men kommer sikkert i ny og ne til å bli koblet opp på PC/Mobil ved noen anledninger. Dermed så har jeg sett at Etymotic HF5 blir anbefalt på flere sider til dette formål. Prisen er også grei, rundt 800-1000 kroner. Men jeg finner ingen nettbutrikker i Norge hvor de kan kjøpes (vil helst unnslippe mums-tullet, for å bruke et fint ord). MyTrendyPhone har de, men de sender fra Danmark=mums. Dermed lurer jeg på om noen vet hvordan disse kan anskaffes i Norge, eventuelt noen fra utlandet som er så billig at mums "lønner seg". Eventuellt kan lignendes ørepropper anbefales, såfremt de kan kjøpes i Norge.
Vogel Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Ser ut som de fleste har kommet til samme konklusjon som meg; de kan ikke skaffes i Norge. Ser at det er 57 visninger, så jeg regner med at ingen vet Endret 21. oktober 2012 av Vogel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå