Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc fungerer ikke (win 7)


Anbefalte innlegg

Min bærbare (gammel og grå) er ganske så snål, for når jeg starter maskinen og logger inn på brukeren min så kommer det bare en sort skjerm hvor jeg kunne bevege musen.

Så i går trykket jeg ctrl + alt + delete og kjørte explorer.exe og da funket alt 100%, men i dag når jeg skrudde den på kommer den sorte skjermen og musen, men skjer ingenting når jeg trykker ctrl + alt + delete.

Jeg har restartet maskinen uendelig mange ganger og prøvd i sikkerhetsmodus med ingen hell.

Fikk tilfeldigvis en feilmelding på de 1 av 100 gangene jeg trykket ctrl + alt + delete:

"Feil ved visning av sikkerhets- og avslutningsalternativer

Påloggingsprossessen kunne ikke vise sikkerhets- og påloggingsalternativer når ctrl + alt + delete ble trykket. Hvis opperativsystemet ikke svarer, trykk esc eller start datamaskinen på nytt ved hjelp av strømbryteren."

Noen som har peiling ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det virker som om du har fått besøk av et virus, som har fjernet skrivebordet.

 

Har du et oppegående virusprogram på systemet? I fall du lurer, så vil jeg anbefale deg windows essentials.

 

Hvis du ikke får noen boot på maskinen, så kjør en sikkerhetskopi, om du har? Har du ikke det, så kan du jo se om du får opp boot bildet? Ved å trykke på F8 i bootsekvensen. Der kan du også starte diagnosestart.

Men det beste er jo om du har en sikkerhets-cd. Den kan man kun lage- når maskinen går som normalt. Ved å benytte orig w7 install, så kan det hende at du vil få tilgang på verktøy der?

 

Vennligst

 

BmOnline

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...