Gå til innhold

Omtale av Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller selv denne tilleggspakken, men jeg opplever veldig mye krasjing i spillet etter at jeg installerte det. NWN var bunnsolid, men etter at jeg installerte SoU, så vil spillet krasje hos meg, etter 10 minutter, en halvtime eller kanskje så lenge som 50 minutter.

 

Andre som har opplevd det samme?

 

Har et Geforce2 skjermkort, AMD Thunderbird 1,4GHz med 768 MB SDRAM. Bruker de nyeste NVidia driverne, og har prøvd å tweake alt jeg har maktet, men det hjelper ikke.

 

Noen tips på å fikse dette? Har sjekket de offisielle SoU forumene også, ser de har store problemer med ATI sine skjermkort, men ikke mitt. Begynner kanskje å bli på tide å oppgradere det?

Lenke til kommentar

Da var SoU rundet. Glimrende addon. Mens jeg til tider ble meget irritert over intetsigende hack & slash i det originale NeverWinter-modulet strålte SoU med morsomme problemer og triks. Elsket den historien der du forsvannt inn i boka, for så å få tak i det du trengte for å skrive om historien =)

 

Og mens NwN hadde masse quests som var helt uten sammenheng, var vel nesten alt i sammenheng i SoU.

 

Et irriterende moment med begge var desverre henchman systemet istedefor at du kan lage en skreddersydd gruppe som i Baldurs Gate. Prøvde å spille som sorcerer med han Sorcerer/Barbarian-typen som henchman. Men det var umulig å få han til å passe på meg, slik at jeg kunne mose med spells. Så en fighter ble løsningen denne gangen også...

 

En STOR fordel var uansett at du kunne fikse på utstyret til kompisen din, slik at han/hun kunne bli kraftigere og mere brukbar.

 

Fant noe som heter "NeverWinter Nights Connections" - http://www.neverwinterconnections.com/ - som ser meget bra ut med tanke på multiplayer. Ellers så finnes det mange "persistente" verdener, alla MMORG-spillene der ute. Stilen på det hele minner meg litt om de gode gamle MUD'ene, bare grafisk =)

 

Mvh.

S.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...