Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er altfor lang, så det er det ikke noe problem i å si. Den er rett og slett blitt litt for stor, da jeg er ti kg mindre enn i fjor. Men mor er flink på symaskin, så det skal fikses snart!

Skrevet

Jeg bestemte meg for å være litt beskjent pga ståstillingen, for hvis hun står slik at jakken blir dratt opp på ene armen, og blir lengre på den andre, så er det kanskje ikke så ille.

Skrevet

Henrik C: Ja, den er ikke så stor når jeg står rett opp og ned så det har du rett i.

AnewZ: Takk! Begynte i sommer da, så håper på 10-15 til før jul :)

Skrevet

Virker mindre? Tja, det kan virke andre veien også. Men bedre med en genser som er litt stor enn litt liten i allefall. Men synes klær som passer er best.

Skrevet

At det er mønster hjelper nok ikke for hans vedkommende, da han nok ikke liker fargekombinasjonen brun/svart noe særlig. Brun og svart er som navy&svart - ikke alle som liker det.

Skrevet (endret)

Synes det var var utrolig søtt, Pinup.

EDIT: Vil du gå ned 10 - 15 til før jul? Hvor mye veier du egentlig, syntes du så tynn ut, et litt personlig spørsmal kanskje, trenger absolutt ikke svare på det.

@Dorian: Delvis enig, noen jenter virker mindre og mer attraktive i oversizede klær.

Endret av Wisbatov

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...