Gå til innhold

Modde CM Elite 310 Orange/Black


Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Hei,

har et Elite 310. Har veldig lyst til å gjøre noe med det. Kabinettet er ikke så veldig stort, og kabelskjuling er ikke det helt store her. Hva kan jeg gjøre, ta bort noen HDDbayer, eller noe sånt? Kanskje spraymale den inni? Eller sette inn vindu?

 

2184841o.jpg

RC310BKR2.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

har et Elite 310. Har veldig lyst til å gjøre noe med det. Kabinettet er ikke så veldig stort, og kabelskjuling er ikke det helt store her. Hva kan jeg gjøre, ta bort noen HDDbayer, eller noe sånt? Kanskje spraymale den inni? Eller sette inn vindu?

 

2184841o.jpg

RC310BKR2.jpg

 

Hva med å spraymale svart inni og sette inn noen LED´s og kutte sidedøren til ett plexi-glass vindu?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Høres bra ut det. Lakkjobben går nok greit, men hvordan skal jeg koble opp LED'sene, går de på 12V?

Hvis jeg skal kutte vindu, hva skal jeg ha på kantene? Hva er det best å feste plexien med, nagler?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg har ikke kjøpt LED's, er åpen for liker, gjerne til norske sider :p

 

Kan man kjøpe kantgummien på norske nettbutikker?

 

Vil ikke dobbeltsidigtape lage et mellomrom?

Lenke til kommentar

Hvis du bruker u-channel mold så vil plexiglasset ligge helt inntil denne, så gapet vil ikke bli så stort.

 

Jeg kan anbefale ledshoppe.com. Siden er ikke norsk, men har gratis frakt til Norge. Har brukt dem 6-7 ganger og ikke hatt problemer. med levering. De merker pakker over 200kr som gift vanligvis.

 

Den gummien vet jeg ikke om man får kjøpt i Norge. Hvor mye trenger du? Jeg kan se om jeg har en bit til overs her et sted..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ahh, tenkte ikke på at gummien ville løse problemet ;)

 

LED's kan jeg alltids få tak i på andre måter (pappa liker ikke å bestille fra utlandet, og han har kortet :) ), men kobles LED'sene til en Molex eller noe sånt?

 

Det kan hende den lokale byggshoppen har noe, eller noe liknende, så er ingen fare, men takker for det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tenkte jeg skulle "modde" DVDromen litt, ved å bruke dekselet som skal dekke plassen til DVDromen når den ikke er der. Tenkte jeg skulle sette dekslet på DVDskuffen, slik at fronten av DVDromen skulle dekkes. Men det ble litt komplisert da knappen til DVDskuffen var godt festet, og jeg ville ikke ødelegge den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...