Hans-Ragnar Olsen Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Undulat i det fri Bildet er fjernet.
Terje Solfugl Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Uffda, ikke bra med undulater i den norske naturen..fryser den ikke ihjel så blir den tatt av skjæra eller en katt . Du skulle kanskje prøvd å fange den ? :nei2:
Laila - Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Flott bilde,av verdens minste innen papegøyearten. Trist historie. Ingen sjanse til å overleve, om ingen fanget den. Har et par av dem selv
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 30. september 2012 Forfatter Skrevet 30. september 2012 Var da en flott fugl dette. Hei.Takker for kommentaren. :-)
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 30. september 2012 Forfatter Skrevet 30. september 2012 Uffda, ikke bra med undulater i den norske naturen..fryser den ikke ihjel så blir den tatt av skjæra eller en katt .Du skulle kanskje prøvd å fange den ? :nei2: Hei. Ja,jeg hadde tenkt å få tak i den,men den lettet og fløy høyt og bort i noen trær,et godt stykke bort.:-)
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 30. september 2012 Forfatter Skrevet 30. september 2012 Flott bilde,av verdens minste innen papegøyearten. Trist historie. Ingen sjanse til å overleve, om ingen fanget den. Har et par av dem selv Hei. Jeg har hatt undulat jeg også. Jeg ville gjerne fått tak i den,og fått den inn i huset,for da kunne jeg mest sannsynlig funnet eieren, men vet at det er vanskelig å få tak i en slik fugl i det fri.:-)
Anbefalte innlegg