Gå til innhold

Vil denne pcen holde til mitt bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe pc til bruk til media til tven min. hovedsaklig youtube + tv serier via nettsider. dette må fungere smertefritt. skal ikke spille noe særlig men kanskje noe surfing og synkroniseringer med ipad.

http://cdon.no/elektronikk/acer_aspire_revo_l70_amd_e450b_2gb_500gb_radeon_hd_6320_wlan_w7hp-20931983

denne tenker jeg på. god nokk til mitt bruk? dette er maksgrensa mi på pris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til slikt bruk du nevner vil nok denne fungere helt utmerket - men: hvor mye minne leveres maskinen med? Det står 2GB i overskriften og 2x2GB i beskrivelsen nedenfor. 2GB vil fungere, men 4 vil være ganske mye greiere i daglig bruk om du skal surfe på nettet og ha Itunes++ gående i bakgrunnen.

Harddisken er nok i tregeste laget, så om du har anledning til å oppgradere til SSD i fremtiden er det sterkt å anbefale.

Skrevet

Låst til Clear.Fi? Det er vel strengt tatt bare et program man kan velge å ikke kjøre, evt. bare avinstallere?

Dette er ikke verdens raskeste maskin. Men budsjettet og bruksområdet tatt i betraktning tror jeg den vil fungere helt fint. Og - som bonus - er den veldig liten og lett å gjemme bort, om man vil.

Når det gjelder fjernkontroll har du jo alle muligheter senere. Selv har jeg Motorola NYXBoard og er superfornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...