jic Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Hie jeg trenger en gjestebok script i mysql med mulighet til å sensorere ord. Håper noen kan hjelpe meg med det. Er det mulig å få hvilken ip brukeren som skriver har og mulighet til å banne den til å skrive innlegg.
BlueEAGLE Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Du kan da lage et selv. Cluet for å sensurere ord er vel å lage en array med fy-ord og sjekke etter dem ca slik: $fyord=array("******"=>"djevelen", "helvete"=>"et varmt sted", "tiss"=>"urin"); foreach($fyord as $fy=>$ok) $innlegg=str_replace($fy, $ok, $innlegg); Dette vil bytte alle tilfeller av fyordene til ok-ordene i $innlegg (posten som brukeren sender).
EskimoBob Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Denne bruker jeg http://www.smartisoft.com/products.php?product=phpBook
LOOM Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 jeg brukte fopen osv å åpna en fil med alle ordene jeg ville folk ikke skulle bruke.. er enkelt hvis man vil fylle på nye ord, bare å fylle på i listen liksom.. eks: fyord1 fyord2 fyord3
jic Skrevet 5. september 2003 Forfatter Skrevet 5. september 2003 Hei takk for alt hjelpen, fant ut av meg selv. Kunne bare bruke enkle pgp script til å lage sensur og sperre iper.
LOOM Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 Hei takk for alt hjelpen, fant ut av meg selv.Kunne bare bruke enkle pgp script til å lage sensur og sperre iper. huffa :o du lærer mye mer ved å finne ut/scripte ting selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå