Gå til innhold

Ny bærbar med Centrino


K-E H-L

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny bærbar. Hadde tenkt å kjøpe med den nye centrino prossesoren. Har for øyeblikket to aktuelle: Acer 803LCI og Whitebox CL50 centrino. Acer's modell har jeg hørt mye bra om, mens jeg kjenner lite til Whitebox. Vanskelig å velge... :roll:

Noen erfaringer? Evt andre aktuelle maskiner i samme kategori?

 

MVH

K-E

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt Acer 803LCi i noen uker nå, og må si at jeg er utrolig fornøyd. Den er kjapp, stillegående, og batterikapasiteten er upåklagelig... Bluetooth er helt luksus når jeg skal synkronisere telefonen med Outlook. Skjermen er klar og fin, og spill kjører den glatt.

 

Kan absolutt anbefale deg denne maskinen :D

Lenke til kommentar

Syns at du burde gå for en Acer! Acer er jo et anerkjent merke og har vært i bransjen lenge! De vet hva de holder på med!

 

Har hørt mye bra om whitebox, men også veldig mye dårlig! Tenkte først på en whitebox jeg også! Men ble anbefalt om å holde meg langt unna dette merket her! :o

 

Kjøp Acer maskinen! Den fikk jo tross alt 6 i terningkast på dinside.no! Er vel en god grunn til det! Og den maskinen de testa der var en beta versjon! Altså en versjon som ikke var helt feridg ennå!

Lenke til kommentar
Syns at du burde gå for en Acer! Acer er jo et anerkjent merke og har vært i bransjen lenge! De vet hva de holder på med!

 

Har hørt mye bra om whitebox, men også veldig mye dårlig! Tenkte først på en whitebox jeg også! Men ble anbefalt om å holde meg langt unna dette merket her! :o

 

Kjøp Acer maskinen! Den fikk jo tross alt 6 i terningkast på dinside.no! Er vel en god grunn til det! Og den maskinen de testa der var en beta versjon! Altså en versjon som ikke var helt feridg ennå!

 

Hvorfor bruker du utropstegn i alle setningene dine? :roll:

Lenke til kommentar
Syns at du burde gå for en Acer! Acer er jo et anerkjent merke og har vært i bransjen lenge! De vet hva de holder på med!

 

Har hørt mye bra om whitebox, men også veldig mye dårlig! Tenkte først på en whitebox jeg også! Men ble anbefalt om å holde meg langt unna dette merket her! :o

 

Kjøp Acer maskinen! Den fikk jo tross alt 6 i terningkast på dinside.no! Er vel en god grunn til det! Og den maskinen de testa der var en beta versjon! Altså en versjon som ikke var helt feridg ennå!

 

Hvorfor bruker du utropstegn i alle setningene dine? :roll:

 

hehe

Lenke til kommentar

Testet maskinen til en kompis. To ting skuffet meg med ACER TM 803: Bløtt lokk og konstant vifte ved 3D-spilling. Likevel har jeg bestillt maskinen fordi den ellers virker ufattelig digg. Whitebox ville jeg vært litt forsiktig med mht. seriøsitet og profesjonalitet.

 

Kan noen av dere som har 803CLi maskinen gi tilbakemelding i denne tråden på bløtt lokk?

http://forum.barbara.no/viewtopic.php?topi...146372&forum=72

 

Vet ikke helt om det er god nettikette å reklamere for andre tråder her men... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...