fotogigen Skrevet 19. september 2012 Skrevet 19. september 2012 Favoritt stedet mitt. Bildet er fjernet.
Cuber Skrevet 19. september 2012 Skrevet 19. september 2012 Favoritt stedet mitt : New York Denne plassen var jeg i sommer helt fantastisk! Byen som aldri sover. Time Squere, Chrysler Building, Empier State og frihets gudinnen. Helt utrolig den følelsen av og være der lukten av fretyrstekt pomfrittes i Avenuene. Dette bør oppleves! Her er en link til et bilde. http://nyaee.org/storage/new-york-city.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1301001873447
Terje Solfugl Skrevet 19. september 2012 Skrevet 19. september 2012 Ja, det skjønner jeg godt Geir Magne . Lekker komposisjon med avpassede farger..liker spesielt godt grønnnyansene i dammen på forgrunnen
fotogigen Skrevet 19. september 2012 Forfatter Skrevet 19. september 2012 Takk for kommentarer :-) mitt favorittsted kan aldri bli i en by... Stillheten i naturen er som bensin for meg... Trenger det for å komme fremmover her i livet :-) men vi er jo alle forskjellige :-)
MotoG Skrevet 19. september 2012 Skrevet 19. september 2012 Flott natur. Likte godt fargene, og speilingen og bunnen i det stille vannet i forkant. Fine skyer også. Men opplever det mørke fjellet til venstre stjeler litt for mye av blikket, det er også litt kromatisk brytning mellom fjellet og himmelen. Mvh Melvin
Laila - Skrevet 19. september 2012 Skrevet 19. september 2012 I mine øyne ekstremt vakkert, helt enkelt
jarle-60 Skrevet 19. september 2012 Skrevet 19. september 2012 Skjønner godt dette er favoritt stedet ditt. Kjempe bra bilde, personlig litt mye forgrunn.Resten av bildet er jo nydelig.
Anbefalte innlegg