mareks97 Skrevet 19. september 2012 Skrevet 19. september 2012 (endret) Hallo! Jeg er veldig interessert i Gitar og hjemmestudioer. Jeg lagde da min egen hjemmeside, men sliter med å få trafikk til den. www.norwegianguitar.com Jeg har også YouTube: http://www.youtube.com/martinespelund Jeg sliter også med rettskriving på engelsk, selv om det er det jeg skriver på på hjemmesiden Endret 19. september 2012 av mareks97
Microprosessor Skrevet 19. september 2012 Skrevet 19. september 2012 Du kan jo prøve å skrive adressen til siden din på din facebook-profil, blogg eller andre sosiale medier slik at flere får kjennskap til siden. Engelsken din er ikke så verst, bare husk å lese gjennom før du poster!
CjOnTheBeat Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 (endret) Vil du ha trafikk må du ha en "profesjonell" lignende side. Siden din ligner på en slags blogg, da ville jeg heller anbefalt å lage en side via blogg.no, kontakt noen erfarne designere/kodere, få fram et rått design som får folk til å besøke/snakke om sida. Det er viktig med bra innhold også, skal det være en internasjonal side burde du ta noen engelske kurs eller lignende hvis du føler du er dårlig i det språket. - Deretter kan du legge over et .no domene heller. Lykke til Endret 22. september 2012 av CjOnTheBeat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå